- نت تعمیر
- مرکز مقالات
- مقالات عمومی
- مقالات هزاراستاد
- چرا کولر آبی جعبه تقسیم آب داره
چرا کولر آبی جعبه تقسیم آب داره
خلاصه
1405/04/02
برای سیستمهای خنککننده یا رطوبتزا، وجود یک "جعبه تقسیم آب" (یا سیستم مدیریت آب) معمولاً برای موارد زیر است: ۱. **تجمع و هدایت آب:** این جعبه کمک میکند تا آبی که از کندانس
برای سیستمهای خنککننده یا رطوبتزا، وجود یک "جعبه تقسیم آب" (یا سیستم مدیریت آب) معمولاً برای موارد زیر است:
۱. **تجمع و هدایت آب:** این جعبه کمک میکند تا آبی که از کندانس (در کولرهای گازی) یا فرآیند خنک شدن تولید میشود، به طور ایمن جمعآوری شده و از ریختن روی محیط جلوگیری شود.
۲. **سیستمهای رطوبتزا/بخار:** در برخی مدلها، این جعبه ممکن است برای تقسیم آب مورد نیاز به سیستم اصلی پمپاژ یا توزیع رطوبت باشد.
در کولر آبی سنتی که عمدتاً از بخارات و تبخیر استفاده میکند، وجود چنین قطعهای ممکن است مرتبط با **سیستم تراز کردن سطح آب** یا مکانیزمهای تنظیم جریان باشد تا عملکرد بهینه حفظ شود.
در سایت نت تعمیر می توانید لیست بهترین فروشگاه های تعمیر را مشاهده کنید. سایت نت تعمیر به نشانی https://www.NetTamir.ir یک سایت عالی جهت معرفی و ثبت تبلیغات تعمیرکاران، مغازه های تعمیرات و شرکت های تعمیرات می باشد. تعمیرکاران می توانند در این سایت ثبت نام نموده و سپس رزومه خود را ثبت کنند.
مراکز تعمیر به ترتیب ستاره در سایت نت تعمیر
اگر شما هم تعمیرکار هستید و یا یک شرکت تعمیر لوازم دارید با کلیک روی دکمه درج آگهی و نام شما در این صفحه » در سایت نت تعمیر ثبت نام نموده و سپس خودتان را معرفی کنید.
تلفن مراکز چاپ به ترتیب ستاره در سایت نت تعمیر
سایر مطالب آموزشی سایت نت تعمیر :
- چرا لپتاپ کارت شبکه خراب شده
- چرا پمپ آب پره پروانه شکسته
- چرا مایکروویو فیوز حرارتی پریده
- چرا یخچال برد دیفراست خراب شده
- چرا سشوار ترموستات خراب شده
- چرا ماشین لباسشویی پولی خراب شده
- چرا یخچال لاستیک درب خراب شده
- چرا کولر آبی شیر تخلیه نشتی داره
- چرا پکیج پمپ سیرکولاسیون خرابه
- چرا مایکروویو سوئیچ درب خراب شده
- چرا گوشی آنتن ضعیف داره